Soooo sleepy

Varför uppdaterar jag ofta min blogg när jag är trött? Känns ju som en skitdum ide egentligen, hur vettig är man när man är trött? Känns ju ungefär lika smart som att be kungen om hjälp med att stava, be Tomas Brolin om bantingsknep, be kissie om hjälp med en andragradsekvation eller be Per Gessle om tips på hur man förnyar sig. Palmemordet... Jag säger bara det. Fy fan vad trött jag blir på det. Dom fuckade upp det runt 1986-87, känns inte som att GW är en frälsare. Det är tragiskt och hemskt. Jag kände inte Palme men han verkade ju som en hygglig prick, jag hoppas bara att det inte var Chrille P, att statsministern skjuts ihjäl av en alkis känns lite deppigt, typ som att Måns ska ta över Allsången. Hatar Måns. Varför vet jag inte riktigt men känns som skitsamma. Nu ska jag sova. Godnatt! Out!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0