Bro code of the day

Article 30: "A bro doesn't comparison shop." Det gäller ju uppenbarligen inte tjejer. Hur många gånger har man inte varit med om följande scenario?: En tjej behöver exempelvis.. En tröja. Hon går in i första bästa butik, hittar en tröja hon gillar, till din stora förvåning och lättnad. Du kollar klockan och tänker: "jag hinner lätt hem och kolla matchen, börjar ju inte förrän om en timme." Hon håller upp tröjan och säger glatt: "var den här fin?" Du håller snabbt med, du är kille så du skiter i vilket bara den inte är ett tält. Hon nickar och säger: "jag tror jag ska ha den här" JAAAAA! Tänker du. Då säger hon: "jag ska bara kolla så det inte finns nån finare" sen är det igång. Du går mil efter mil efter mil, du får köpa nya skor för att dom är utslitna efter halva shoppingturen. Du står där med skavsår, vätskebrist och muskelbristningar, du har gått 70 varv runt stan och hur slutar det?? Jo, hon köper den första tröjan!!!!! Fan vad less man blir. Out!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0