Whipped

Vad trött jag blir ibland. Det ringer någon (oftast en man) som är någorlunda intelligent och trevlig, han inleder alltid samtalet med:

"Jag ringer för min frus räkning." Sen ställer han några frågor och när man besvarat detta så börjar någon skrika i bakgrunden: "Fråga om det där,det där och det där. Har du frågat om det, glöm inte det och fråga det." Varpå mannen snällt hasplar ur sig frågorna, jag besvarar dom och han måste återge mina svar till människan i bakgrunden (typ alltid frun) som tydligen inte är kapabel nog att föra ett eget samtal med mig. Shit.... Nog har det gått ganska långt egentligen. Fan vad jobbigt liv de måste ha, klä på henne, mata henne och sen ringa hennes telefonsamtal.


Sen undrar folk varför jag är allmänt bitter och hatisk som person. Point proven anser jag.

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0