Sleepvägran

Jag borde faktiskt sova nu. Jag är fan tröttare än en jude som försökte stanna hemma i Tyskland under andra världskriget, fatta vad dom fick springa. Om dom inte gömde sig. Det skulle jag vilja göra, såga upp en lucka i golvet och inreda ett hemligt rum. Men det klart, grannarna under mig blir nog inte så glada när jag sitter i ett hörn i deras vardagsrum med en filt över mig och hyschar dom hela tiden.

Grannfejden- Here i come.

Om någon uppfattade det här inlägget som stötande så vill jag bara passa på att säga att det är fel på dig.

Jo, ska också säga att jag inte på allvar skulle flytta in hos grannen, men judarna fick nog springa.

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0