All the small things

Nu har jag bestämt mig. Jag ska fan skärpa till det här. Jag har alltid varit avundsjuk på människor som ser och kan uppskatta små saker. Jag är den totala motsatsen till det. Eller, jag låter små saker irritera mig och göra mig less. Däremot har jag alltid svårt att se det positiva i små saker. Men det klart, min karaktär och viljestyrka är väl sisådär så det lär väl hålla i en kvart eller så. Blir väl ungefär som med min rökning, borde sluta men kommer nog aldrig att göra det. Jag kommer att ansluta syrgasen jag får på ålderdomshemmet till en cigg och sen håna alla andra gamlingar för att dom är mesar som bara har vanlig syrgas. Mm, så blir det nog. Out!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0