Zzzzzzzzzzzzzz

Fy fan, jag är lika trött som den här jävla bloggen. Jag har ju börjat jobba nu som en duktig liten träl och det ska jag fortsätta med resten av sommaren. Tyvärr tror jag inte att jag kommer att kunna underhålla er med små anekdoter om livet som anställd. Vi gick nämligen genom lite små regler och orsaker som gör att man inte får jobba hela sommaren om man säger så.

Man kan sammanfatta ner det till följande:

Surfa inte porr.

Blogga inte på jobbet, inte heller om jobbet eller kunder.

Kritisera inte företaget på din blogg eller Facebook.

Men det här är min absoluta favorit: Facebook är STRÄNGT förbjudet på jobbet! Fan vad skönt! Det är inte en sekund för tidigt att stänga ner FB. Folk klagar på att företag förlorar pengar på ha en anställd som röker, en anställd med Facebook då? Snacka om timmar och åter timmar som företaget bara spolar rakt ner i cybertoaletten.  5 minuter för en cigg? Mmmm då kan du ju koppla ner din farm, din maffia, dina statusuppdateringar, ditt zoo, ditt tivoli, osv osv och SEN kan du klaga!

Idag är jag glad, Tröttare än jag varit på bra länge men också lite lite gladare!

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0