Tomas Ros

Tänkte lägga mig och sova men måste bara dela med mig av sportjournalistik när den är som bäst i form av Tomas Ros:

13/5 Tre Kronor är sönderslaget.

14/5 Just nu är vi sämre än Danmark.

15/5 I en kvartsfinal tror jag Danmark skulle slå Sverige.

16/5 Just nu är Tre Kronor den främste utmanaren om Ryssland till guldet.


VÄNTA NU?!?! VA?!?!?!

Vad har hänt? Har Ros börjat dricka på jobbet? Sverige slår ett trött, ointresserat och oinsprirerat Kanada och helt plötsligt är Tre kronor en utmanare om guldet?

Shit, den kappan gick snabbt att vända om man säger så. Missförstå mig inte, Sverige kan säkert gå vidare till att spela om medaljerna, det intressanta är att Ros FÅR BETALT för att skriva. Det är som att vara spelexpert och komma med följande tips: Sverige vinner, men det kan bli oavgjort och de kan förlora också. Jag spelar på allt tre,

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0