This is it

Positiva människor.... Varför lever dom?
"Glaset är inte halvtomt- människorna" ni vet? Jag måste erkänna att jag har lite svårt för den typen av individer. Jag gillar bättre människor som är lite mer åt "glaset är inte halvfullt, för jag slog det i din panna så nu är det trasigt" hållet om ni förstår vad jag menar?

Det känns som att det är en mer underhållande syn på livet. Bitterhet är underskattat som humormedel och riktigt sura och bittra människor kan verkligen pigga upp mina dagar. Så vill du hamna på min goda sida så var lite cynsik, bitter och negativ. Då är du ju iallafall underhållande.




I rest my case.

Out!/J

Kommentarer
Postat av: Sk1llz

En positiv attityd kanske inte kan lösa alla dina problem. Men den kommer irritera tillräckligt många människör för att göra det värt ansträngningen. Det finns de som påstår att positivt tänkande är skitsnack. Men skit fungerar utmärkt som gödningsmedel. Just det där var ett praktexempel på vad "power of positive thinking" kan åstadkomma. En pessimist hade bara gnällt om att skiten luktar. Optimisten gör guld av det! Haha, hej och hå!

2010-05-31 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0