Satuday night live

Japp, då var det lördag kväll och ni tycker säkert att jag borde vara ute på krogen och komma med vassa raggningsrepliker i stil med:

- Hej kakan, står du här och smular?

Men icke. Istället sitter jag här, uppdaterar min blogg och delar med mig av all min visdom.  Har kommit fram till några enkla regler som jag skall börja applicera på mitt liv:

1. Tro aldrig mer att jag kan dricka svart kaffe, för det kan jag inte. Det är lika gott som att slicka en rysk kulstöterskas armhåla.

2. Tro aldrig mer att det är roligt att titta på Talang, för det är det inte. Det är lika roligt och upplyftande som att se Bert Karlssons heminspelade sextape. Det lämnar en med en tomhet och illamående som jag kan tänka mig att man upplever efter att ha sett Bert Karlsson ha sex. Det räckte med att se honom gråta, fy fan. I jämförelse med det ser jag hellre på Tyra Banks landningsplatta till panna.

3. Tro aldrig mer att jag kommer att ta mig från soffan till sängen på natten. För det kan jag inte. Jag tänker att jag borde lägga mig men istället ligger jag där lik förbannat varje natt som en klubbad säl och sussar sött. Påminner nog lite lätt om en alkis på en parkbänk men hey, that's just me.


Det var allt för ikväll gott folk.

Jag avslutar med ett klassiskt citat:

"This would never happen in a bar!" - Swarley Stinson.

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0