Ohhh

Hej "alla" som läser min blogg.

Ni är fan inte många än så länge, ni var sjukt många innan jag grävde ner min blogg och gömde den för världen i nästan ett år, men men ni kanske hittar den här skitbloggen igen.

Idag är en sån dag. Jag är allmänt trött och ganska ointresserad av det mesta. Funderar lite på vad man ska göra eller inte göra. Kanske borde ta itu med något vettigt men blir nog så att jag skriver ett väldigt långt och totalt värdelöst blogginlägg som alla kommer att tänka WTF? när ni läst klart, helt meningslöst kommer ni att tänka och ni kommer att ha rätt.

Det är ett program om en blond häxa som styr upp hårsalonger på femman just nu. Fler bögar där än på VM i konståkning. Skulle vara lite kul att se någon galen body builder som glider runt och klipper folk. Utan att vara fjollig eller prata med händerna. En kille som bara går runt och morrar åt folk, han kan en frisyr: rakat. Det hade varit stabil underhållning för mig.

Ska förresten jobba på sporten på lördag. Tror att Sverige antingen vinner VM guld i hockey eller blir utslagna, eller tar silver, eller kanske inte. Det är kröknikan jag filar på. Thomas Ros forever!

Out/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0