Arrrrr

Sitter och kollar på Discovery om moderna pirater. Rätt schysst yrke ändå. Istället för att sitta på ett kontor, vända papper och säga hmmmm så drar man runt i en liten skitbåt med polarna och kapar skepp. Kul på jobbet om inte annat.

Kan verkligen se mig själv som pirat. Bara att kapa vänsterbenet vid knät och sätta dit en trävariant istället, köpa en papegoja i närmaste djuraffär, skaffa en liten eka och sen kan man dra ner till Öland och kapa brats hela sommaren som är där med sin pappas YATCH, inte båt. Det är bara att lägga sig i bakhåll och vänta på att de små asen kommer seglandes. Jag lovar att frige de polska slavarbetarna de har köpt för att segla sin YATCH. Sen kastar jag ner dem i en fängelsehåla och betalar de inte lösensumma så hotar jag med att de får dricka kranvatten resten av tiden istället för Evian.

"Släpp oss friiiiiiiiia" skulle skalla över Öland hela sommaren medan jag bunkrar upp på skumpa, rosa skjortor och hårvax. Låter som en kanonsommar om ni frågar mig.



Run brat, run. Det är allt jag har att säga. RUN!

Out!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0