Aftonbladet kickar some ass

Loggade in på Aftonbladet alldeles nyss och ser vilke fantastisk story dom kör som "plus story". Den innebär att rubriken står på hemsidan men du får betala om du vill läsa artikeln. Dagens artikel är: "10 knep för att lättare få orgasm" och i jämställdhetens tecken är det 5 tips för killar och 5 tips för tjejer.

Hmmmmm, jag vet inte riktigt men 5 tips för killar? Brukar problemet ligga i att killen aldrig kommer? Har snarare anat mig till motsatsen om man läser den fantastiska sexspalt som bukar finnas i tidningen.

Eller vad säger ni tjejer? Är det ofta ni ligger hemma i sängen med killen och till slut bara känner att:
"Nää fy fan vilken tid det här tar, tror jag måste logga in på Aftonbladet får att få några tips på hur jag ska få ett slut på det här"

Brukar det inte vara mer som att: "Nu ska vi ha sex, nu är vi klara"?

Nåja, det är ju underhållning om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0