Funny shit

Fy faaaan, om någon ser ett par lungor ligga och skräpa någonstans så är det nog mina. Hostar som en 189årig tant som rökt gula Blend sen innan hon kunde gå. Kol och lugncancer skulle kännas lite som en lättnad just nu om man säger så.

Förutom det så har jag lyckats med bedriften att få feber oxå. Killar som är förkylda har jag ju avhandlat i tidigare inlägg men det är verkligen ingen lek.

Just nu är det So You Think You Can Dance, känns lite som på jobbet faktiskt, So You Think You Can Use A Phone har vi mest hela dagarna och det är ju alltid underhållande. Har kommit fram till att det är alldeles för många glada och positiva människor på mitt jobb. Det är nästan lite provocerande om man säger så.

Annars är det mest kul skit hela tiden. USA gick vidare i fotbolls VM?!?! I FOTBOLL?!?!?! och då menar jag fotboll, inte det där löjliga som dom kallar fotboll där man springer med bollen i händerna hela tiden. Det är ju för fan som att ishockey skulle spelas på grus eller att bandy egentligen är cykel. Det är förresten snack om ett VM i älgskidskytte, det ni! JA! Det finns en sport som heter så..... Hur den går till? Jaaa kan väl säga så här, först åker man skidor sen stannar man och AVSTÅNDSBEDÖMER några älgar, sen åker man skidor igen, sen skjuter man lite och sen är det spurtvarvet kvar.

Tro mig, jag har gjort ett reportage, det är förbannat actionladdat och en riktig publiksport.....inte

Jaja.

Out!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0