Top of the morning to ya

Klockan är alldeles för lite för att jag egentligen ska vara vaken men vad fan, nån gång måste man ju se hur världen ser ut i dagsljus.

Känner mig bara snäppet fräschare än en säl som träffat på ett gäng norrmän. Vill bara lägga mig i sängen och sova fram till nästa istid. Jag hatar egentligen att vakna, så egentligen är den ultimata lösningen för mig, koma. Riktigt schysst att bara ligga som en liten grönsak och bli uppassad på av ett helt gäng olika människor.

Nu får jag istället släpa mig upp och ta mig till jobbet och bli tvungen att vara trevlig mot människor som på något märkligt sätt inte förtjänar det. Så man får helt enkelt uppföra sig som en tjej. Man ler och är sjukt trevlig mot någon och sen när dom går därifrån så sågar man dom totalt.

Nä, nu ska jag sluta ta upp plats i cybervärlden, ska avluta det här inlägget och ge plats åt alla små glada WOW nördar.

Out!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0