Oh My God, Is it? It is! IT'S ALIIIIIIVE

Ja gott folk, min blogg lever igen. Varför vet jag itne riktigt eftersom det inte finns en käft som läser den längre nu när den legat nere ett halv år eller så men jag kände att det var dags att dra igång den igen.

Har ju varit fruktansvärt upptagen med att vara en duktig student den här terminen och märkligt nog har jag överlevt alla kurser, alla tentor och alla uppgifter, ligger inte ens efter och det hände sist?? Just det ALDRIG!

Annars leker livet, rosa små moln på himlen och fågelsång så fort jag kliver utanför dörren, mitt bittra jag är ett minne blott och den här bloggen kommer från och med nu att handla om mode, små användbara tips som exempelvis att om du kör disktrasan I DISKMASKINEN så kan du använda den igen! Tack för den, ALLERS.

Hmmm annars så är det inte så mycket nytt och spännande, njuter av diverse tidningar och deras fantastiska formuleringar som dessa:

Följ Usain Bolt i 100 meters finalen, Aftonbladet rapporterar minut för minut!
(Bolts tid i mål strax över 9.5 SEKUNDER, tack AB!)

Han var märkbart oberörd.
(Expressen)

Jag minns ingenting, Hammarbystjärnan berättar ALLT om olyckan.
(eeeee?)

Återkommer väl med fler lysande citat lite senare!

Take Care/ J "The one and only"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0