Winners never quit and quitters never win.

Då var det dags för dagens lilla session i denna underbara blogg!

Dagens inlägg är till stor del inspirerat av min personliga idol och guru Ebba Von Sydow och hennes små finurliga tips om hur man bör leva sitt liv för att uppnå livets mening, materiell rikedom.

Grabbs: När vi är ute och dricker så dricker vi alltid så mycket att vi inte minns något dagen efter, finns inget mer oattraktivt för tjejer än nyktra killar!

Grabbs: När vi är ute och roar oss så går vi alltid fram till blondinerna med stora bröst, se gärna till att hitta en tjej som är beroende av dig för sin försörjning. Det finns inget så oattraktivt som tjejer med egna karriärer, det är ett big NO NO!

Grabbs: När vi träffar tjejer så tar vi alltid deras telefonnummer, en tjej som ringer dig dagen efter är ett big HELL NO!

Grabbs: När våra flickvänner är ledsna och deprimerade så vet ni vad vi gör: Vi köper nya skor till dem, det är ju allt en tjej behöver för att uppnå total lycka. Är det riktigt illa ställt så lånar vi ut våra american express kort!

Grabbs: När ni köper presenter till älskarinnan, glöm inet bort lilla frun som står hemma vid spisen. Hon uppskattar också något fint även om hon nu bara är hemma med barnen.

Lev ditt liv efter dessa regler, se hur underbart lätt ditt liv blir och sen skickar du ett VÄLDIGT långt tack mail till mig!

Nu måste jag kila vidare efter att ha delat med mig av min ofattbara visdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0