Who's house? My house

Jaha gott folk då var det dags för ännu ett inlägg i denna fantastiska skapelse till blogg!

Idag har varit en riktigt soft dag, slutade tidgt och bestämde mig för att köpa årets första mjukglass. Det var kanon ända fram till att jag drabbades av brainfreeze och stomachfreeze på en och samma gång. Vandrade hemåt i mitt förvirrade tillstånd och lyckades köpa kok kaffe istället för brygg. Sen hann jag med att öppna paketet och brygga en kanna innan jag upptäckte mitt misstag, det var verkligen inte bra.......

Sen har jag haft ett litet ryck och städat katastrofområdet formerly known as min lägenhet. Det blev alldeles charmant och jättevackert. Nu kan man faktiskt ta sig in utan att behöva ha varit med i SM i hinderlöpning.

Förutom det har det inte varit så spännande.....

Ska nog ha en riktigt jävla slö helg och inte intressera mig för världen det minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0