When the world hates you, just hate it right back

Har haft en sådan dag än så länge....... Klockan är halv tolv och har redan hunnit med att bli otrevligt bemött av X antal personer i serviceyrken. Började med att jag skulle köpa kaffe på pressbyrån och den grinigaste jävla människan på den här sidan av pluto råkade jobba. Det var inget "god morgon" här inte, nej nej. Jag klarade mig undan med en blick som förmodligen hade dödat mig om jag hade råkat titta rakt in i hennes ögon medan det inte gick lika bra för den stackars tjej som stod framför mig och skulle köpa cigg. Hon hade inget leg och fick minsann höra att här säljs inga cigg till folk utan leg och om människor bara skulle fatta det så skulle allt gå så mycket lättare osv osv.

Efter det så promenerade jag vidare i min lilla helvetesdag och gick in på claes ohlson och tänkte klaga på att en pryl jag köpt där inte fungerade men det var ju inte deras problem tydligen. De har ju bara sålt skiten så nu är det tydligen mitt problem eftersom jag har råkat köpa skiten. Fick till sist efter många om och men byta prylen efter att den griniga killen pratat med någon annan, förmodligen en trevligare människa.

Det värsta är att jag har en massa saker kvar att göra idag och börjar bli lätt nervös över det...... fan om det här fortsätter så hänger man väl snart i en lyktstolpe, död och grovt misshandlad för att man råkade fråga tanten på Hemköp var en vara finns.

Så har jag inte skrivit på en vecka elller så kan ni ju gå ut och se om jag hänger någonstans.......

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0