Together we cry

Då var det så äntligen dags för EU valet, som jag har väntat! Har haft en almanacka på väggen där jag har kryssat av dagarna, har knappt kunnat vänta!

Alla har väl redan bestämt sig antar jag? Oj oj oj vad spännande det blir att se hur det egentligen slutar!
Tror jag ska hålla en valvaka här i min lägenhet eller något för att kunna hantera den enorma anspänning det kommer att innebära när det väl går av stapeln.

Jag ger mig fan på att det kommer att sluta med att Piratpartiet tar hem varneda jävla EU plats bara för att alla skiter i vilket, det skulle ju faktiskt kunna bli lite intressant om så blev fallet.

Vad anser ni om förslaget för en begränsing av utsläppen av växthusgaser? Att man ska få ladda ner musik!

Hur ställer ni er till förslaget om ökade tullar? Att man ska få ladda ner film!

Det hade fan inneburit att jag nog hade börjat följa debatterna i EU parlamentet och dylikt. Tänk er självaa när de ställer upp för foton och alla står där i kostym och slips, sen står ett gäng grabbar i luvtröjor och jeans längst fram med texten "Sveriges EU representanter" under. Fan vad kul det hade varit. Till och med jag hade blivit road och det är inte alltid det lättaste måste jag erkänna.

Nej nu ska jag dra vidare och se om jag missat någon kandidat som ja kan rösta på!

Alla till urnorna!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, hur ska du få plats med en valvaka i din lägenhetXD haha

2009-05-29 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0