Stupid shit

Hello till all of you!

Somnade sent och vaknade tidigt..... Jävla helvete vad jobbigt det kommer att bli att sitta och vara student idag, men men what  to do? Har ju inte börjat tjäna mina miljoner än på bloggen så jag får väl stå ut.

Satt och kollade på reklamen från TV shop alldeles nyss och insåg en liten detalj: Vad är det för jävla fel på människor som handlar därifrån? Nyss ägnade Tv shop en kvart åt att göra reklam för Winsor pilates, vilket egentligen är en liten jävla ring! De marknadsför den som en helt fantastisk uppfinning som hjälper SÅÅ mycket när man ska träna...... Det enda jag kunde sitta och tänka å var att det är en liten jävla ring, tror att hjulet och ringar redan har synts någon annanstans men inte enligt Tv shop, nej nej. Det här är ett unikt erbjudande och om du ringer inom 30 minuter så kostar den helt otroliga ringen endast 399:-1

Jag beslutade mig för att gå in på hemsidan, ta ner bilden och dela med mig av detta mirakel till folket och döm av min förvåning när priset på hemsidan var 399.-! Fy fan vilken slump! Om någon människa någonsin har köpt denna magiska lilla ring så skriv gärna en liten rad, skulle vara otroligt roligt att få höra från ett riktigt pucko!

Nu ska jag dra vidare, ska börja fixa med saker och ting men om ni någonsin uppfinner något annat nytt, typ en glödlampa så hör av er till mig först, skulle vara schysst att slå Tv shop på fingrarna och bli miljonär!

Helt otroligt! Vilket mirakel1Miraklet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0