Knock Knock, Who's there? Me, I kill you!

Har varit en strålande sommardag idag, ledig från allt vad skola hette och tog det jävligt lungt.

Var ute en snabbis på stan i det strålande solskenet och fick se några märkliga bidrag till statsbilden. Först såg jag en Matrix snubbe, lång svart överrock, solglasögon, hatt, svarta kängor med svarta jeans till. Hur tänkte han i morse? Jävlar vad varmt, bäst att jag tar solglasögonen? Vilken normalt funtad människa tar på fullaste allvar på sig något såndant mitt i sommarvärmen? Det var helt sjukt och ja ville bara gå fram till honom, slå honom i huvudet för att e om nånting skulle falla på plats igen.

Sen såg jag två stentuffa hiphopare med mössor luvtröjor och jeans, även dom med solgalsögon, hur tänkte dom i morse? Jävlar vad varmt, bäst att ta på sig rejält?

Sen såg jag en gammal gubbe med vinterjacka och mössa, men det klart åldern gör ju att han kan ta på sig vad fan som helst och komma undan med det så jag ska inte en gå in på det där tror jag.

Sen såg jag något annat väldigt fascinerande, stod och rökte med en kille från min klass och såg tre tjejer på håll. Hon till vänster verkar snygg sa jag, nej hon till höger tyckte min klasskamrat men vi var rörande överens om att hon i mitten inte var snygg. Sen när de var framme vid oss så såg vi att hon till höger var ful, hon till vänster var skitful och hon i mitten faktiskt var snygg. Krogensyndromet som slog till kanske? Vad vet jag...............

Men men ha det bra!

Svimma lite på saken gott folk och återkom med intressanta kommentarer eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0