I suck....

Jag är väl medveten om att jag inte uppdaterat på ett bra tag och får helt enkelt ta på mig det....... Har egentligen ingen riktigt bra ursäkt.

Så vad har hänt?

Grattis Norge:D^*wooohoooo*, jävla idiottävling den där melodi/schlager festivalen är. Ett land bryr sig om skiten dan efter och det är det land som råkade vinna och 99ggr av 100 är det något kasst jävla öststatsland eftersom de röstar på varandra större delen av tiden.

Sveriges bidrag var ju............... vettefan vad eller vem som deltog för Sverige, men han eller hon gjorde säkert ett kanonjobb och kom nog SIST och kände sig väl kränkt eller bortröstad.

Enda anledningen till att jag vet är att Norge vann är att det stod på löpsedlarna till kvällspressen, intressant värld när den största nyheten i världen är att Norges bidrag jagades av nakna fans, fantastiskt.

Ska uppdatera oftare!

Yao, han är fett tung, yao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0