Funny Funny

Var ute i det här vädret nyss och helvete vad varmt det är! Man håller ju på bli galen och börjar nästan fundera på varför man gått och längtat efter den här årstiden hela jävla vintern!

Var på Hemköp nyss och fick mig dagens leende. Det var en tjej ungefär i min ålder som kom in i butiken samtidigt som jag gjorde det, hon passerade målmedvetet korgarna och beslutade sig nog för att hon inte skulle ha så mycket. Sen såg jag henne lite här och där i butiken där hon under sin färd genom butiken kom på nya saker hon faktiskt behövde. Jag mötte henne vid kassorna dör hon kom vinglandes med en jättetrave med varor som hon hade balanserat upp och försökte desperat kontrollera. Det såg ut som Tetris kan göra när det börjar gå åt helvete på level 10 om ni vet vad jag menar?

Precis som det gör i Tetris förr eller senare så gick även det här åt helvete. Hon tappade kontrollen över sin enorma trave med varor som föll i det hårda golvet med en duns. Nu var det mer ett plask eftersom hon hade beslutat sig för att handla mjölk, ägg och liknande prylar.

Det fick mmig att le, sen stod jag länge och brottades med mitt eget samvete hurvida jag skulle ta fram mobilen och knäppa en bild eller inte. Jag kom slutligen fram till att det hade varit för taskigt så jag gav henne en sympatinick och gled före henne i kön.

Det var faktiskt väldigt underhållande!

Ses och hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fan vad du e taskig

2009-05-30 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0