Don't, just don't

Jag blir så jävla trött och uppgiven ibland. Satt idag och kollade in några bloggar, minns inte ens vilka men det var några stycken. Tjejernas bloggar handlade som vanligt om smink och dittan och dattan, totalt intetsägande och ytliga. Killars bloggar är lite som min, handlar egentligen om ingenting vettigt. Men framförallt tjejers bloggar är till 99% rena kopior av Ebba von Sydow och Blondinbella, bara yta och prylar eller typ "var med Elin idag, skola imorgon BLÄÄÄ" och annat jävligt spännande saker.

Sen fick jag en rejäl chock, hamnade på en blogg som en tjej hade, som hade ett otroligt bra inlägg om mobbing och vad hon anså vara de bakomliggande orsakerna. Inlägget var otroligt välskrivet och rätt intelligent så jag blev glatt överraskad, läste hela inlägget och scrollade ner för att se om det fanns något mer bra inlägg. När jag scrollar ner så upptäcker jag några rader som avslutade inlägget om mobbing och de raderna var: Och dagens outfit är.....

HELVETE! SKÄRP ER!!!!!!!!

Var nöjd med att du presterat något av det mest intelligenta och välskrivna inlägget i din blogg! Börja INTE med dagens outfit och lista inte heller butikerna där du köpt din outfit!!!!!

Modebloggar och sån skit gör mig bara trött, är du intresserad så varsågod skriv om skiten men varför kan ingen ha någon bra jävla bloggjävel nån gång??

http://emil.blogg.se är tamejfan det bästa som finns i bloggväg och den är den enda blogg jag läser på en daglig basis. Den är underhållande och förbannat välskriven så läs den och njut!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0