Saturday, bloody saturday

Då var det dagen efter, för många är det nog en dag blandat med bakfylla och ångest, vad gjorde jag och med vem? men framför allt varför?

Själv sitter man här, inte alls bakis, bara lite trött och allmänt seg. Funderar lite på vad det här inlägget egentligen ska handla om, kanske några fler tips på outfits? Verkar ju vara det som gör att din blogg blir populär som satan.

Det är ganska pissigt väder och folk badar på utomhusbadet här utanför, varför i hela helvete gör man något sånt?

"Jag har en kanonidé! Vi drar och badar, skönt att förfrysa alla kroppsdelar och blir sjuk!"

Ibland blir jag väldigt fundersam när det gäller just hur en del människor egentligen tänker och resonerar. Finns så många jävla idioter i det här landet som helt utan självkritik går omkring och tror att dom är skithäftiga och coolast i världen. Det känns som en enda stor Idol audition om man säger så.

"Fy fan vad du är värdelös, sjung aldrig mer och dö snarast möjligt!"
"Ingen har nånsin sagt att jag är dålig!"
"Vem har du sjungit för?"
"Mamma, pappa och min pojkvän."

Ungefär så verkar många människor fungera i vardagen också.
"Jag är svinhäftig, jag lovar det är ascoolt att gå omkring i matrixoutfit på sommaren"
"Vem har du frågat?"
"Mamma"

Klart att mamma inte har hjärta nog att förklara för dig vilken talanglös nolla du är.

"Jag är så jävla cool för jag har en marc jacobs väska"
"Enligt vem?"
"Mina kompisar"

Du har egentligen inte några vänner, du har människor som tolererar dig din dumma sate.

"wow är skithäftigt"
"Säger vem?"
"Jag, för jag har aldrig träffat någon annan i det verkliga livet"

Plus att du förmodligen bor hemma i ditt pojkrum eller dina föräldrars källare, vilket som.

Jävlar vad irriterad jag kan bli på idioti och idioter.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hur fräck, ball, häftig och grym är inte jag då?

Säger vem?

Linda!

2009-06-20 @ 15:51:06
URL: http://yohannanyholm.webblogg.se/
Postat av: J

Jaa, joo men jag vet inte om det räknas när det är en inavlad kusin som säger det:P



2009-06-20 @ 21:16:42
URL: http://antidetmesta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Öh micke W? vem fanken e de ? och vem fanken e du ?=)

2009-06-22 @ 13:35:14
URL: http://www.metrobloggen.se/sandrakenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0