Retarded

Ibland är jag bara så jävla cp störd i huvudet som man kan bli. har nyss sett fram emot en ledig tid då jag inte skulle göra någonting alls, bara softa och ta det lugnt. Sätter mig nu och ska anmäla mig till sommarkurserna och vad upptäcker jag? Jo att sommarkurserna börjar PÅ MÅNDAG!!!!!!!

HELVETE!

Där gick ju lite av min sommar. Jag läser ju dock på distans så det blir inte alltför ansträngande om man säger så men ändå!!!! Fuck vad irriterande!!! Blir tokig på sån skit, nu ska jag dra åt helvete och bara slå mitt huvud i en vägg till jag har fått in i mitt cphuvud att skolan börjar igen på måndag, alla ni som sitter och ler nu när ni läser det här kan också dra åt helvete.

Ja ja vi ses väl och hörs, om jag överlever den här sommaren, det är ju dock lite mer tveksamt men iaf.

// Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0