Popular, so popular

Den här helgen är det "Gatufest" i Sundsvall och det suger ju av många olika anledningar, men det får man ju inte säga! Det är ju ungefär som att säga att det är skönt att Michael Jackson är död, vilket det ju är men tydligen är man känslokall då.

Det som imponerade på mig är hur stor Darin fortfarande är, han spelar 13.30 på lördagen! Jävlar vad poppis man måste vara då, eller så kanske det är en träffande beskrivning av hans fanbase, vad vet jag?

Tror nog snarare att det gick till så här:¨
"Välkommen till gatufesten, hur kan jag hjälpa till?"
"Hej det är Darin!"
"Vad trevligt! (Vad i hela helvete, trodde han hade dött eller skaffat ett riktigt jobb)
"Ni har ju en sån där gatufest, jag vill spela där, var ju ashet när jag hade varit med i Idol där 1938"
"Vad trevligt, vi fixar det"

Sen spelar han på nåt tomt jävla torg med ett gäng fem och sexåringar som står där med sina mobilkameror och sina föräldrar, så får han känna sig lite poppis ett tag till. Men det mest ironiska i det hela är att han på sin egen hemsida kallar sig för: "Sveriges hetaste popstjärna", jojo erbjudandena stod som spö i bacen men han valde att åka och spela på nån dassig gatufest på lördag förmiddag, så jävla het du är darin, smokin'.

Det enda jag vet är att om jag hade ansetts vara mindre populär än Paper, Tityo, Lena och Orup samt Tomas Ledin, ja då.... då hade jag fan slutat med den där skiten, skaffat mig rosa skjorta och ett riktigt jobb.




(Någon som har sett min karriär? Vet inte vart den har tagit vägen)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu tog jag mig tid. Jag har läst det nuuuu.

2009-07-02 @ 03:33:11
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0