Lovely..... or not

Jaha då var det midsommar, tjoho? Njae inte riktigt va?

Min kära familj har ju dragit utomlands, jo då! Dom stack till Mallorca idag, ska vara borta typ 7342 veckor och min bror är i Grekland så familjehögtid blir det ju inte riktigt tal om. Sen är det ju lite så att midsommar tappar sin charm när man inte kan umgås med familjen för äta nån jävla sill, dansa runt någon jävla stångjävel och sjunga pisslåtar är ju inte direkt något som gör en speciellt upphetsad om man ska vara ärlig.

Sen är det ju så att man hör av 63489 personer som önskar en glad midsommar, människor som man aldrig någonsin pratar med annars, människor som man inte ens har kvar numret till så därför får man massa sms med trevliga midsommar hälsningar från diverse nummer som man inte känner igen eftersom man har raderat dessa människor ur sin telefonbok och därmed ut sitt liv. Så tack alla ni som skrivit, har jag inte svarat så är det förmodligen för att jag har raderat era nummer ur min telefonbok eller nånting sånt.

Slutligen så är det ju fan alltid så att det blir pissväder på midsommar, regn 9år av 10, man har planerat en massa jävla skojigt skit som man bara MÅSTE göra och sen slutar det med att Farbror Leffe somnat på köksbordet med några för många snapsar innanför västen, moster begär skilsmässa från sin man för att han varit otrogen med grannen, din kusin rymmer till ett Amish-community nånstans i Utah och du själv sitter helt oförstående kvar i ett hörn och undrar vad fan som egentligen hände, precis innan du blir kidnappad av ET som kommit på att det är fan så mycket roligare att kidnappa små jordbor än att ringa hem.

Så ha en trevlig midsommar om ni kan!

Taaataaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0