It's raining like a motherfucker

Så jävla trött jag är idag. Först så var det riktigt jävla pissväder ute, det regnade som satan och var på det stora hela väldigt tragiskt. Sen för att göra hela dan bättre så hade jag nu 8,5 timmars bussresa framför mig!! Fan vad roligt!

Nåja tänkte jag, det blir ju ganska skönt, kan bara slå på min mp3 spelare och sova hela redan, jo jo skulle inte tro det! Det var så snuskigt mycket folk på denna jävla bussjävel att den var helt fullsatt och inte en plats fanns över vilket resulterade i att jag fick dela säte med en gammal jävla tant som tog fram ett förstoringsglas varje gång hon skulle titta på sin JÄTTESTORA mobiltelefon. Det hade väl varit okej om hon hade hört bättre än vad hennes syn var men NEJ NEJ NEJ tro fan att tantjäveln hörde lika illa som hon såg så när hon nu ringde sin son (Rolf) så fick jag njuta av hela det samtalet från första parkett. Hon hade på högsta volym på högtalaren och höll den en meter från örat  så hon lättare kunde SKRIKA in i telefonen så att han förmodligen nu har tinnitus eller en spräckt trumhinna och det ytterst viktiga som hon ville förmedla var att hon nu satt på bussen, Rolf visste förmodligen det eftersom jag tror att det var han som satte henne på bussen, han eller något annat av hennes barn men han visste nog ändå om det lät det som iallafall.

Sen fortsatte galenskapen hela resan, när tanten klev av så kliver en kille i min ålder på, det han sitter och läser är World of Warcraft TIDNINGEN, förlåt mig men snälla nån....... Ja jag har fördomar mot wow människor och han bekräftade varenda en! Sen när han läst sin tidning tog han fram datorn och började spela, jävla dåre.

Sen när jag till sist kom av bussen så var hemköp givetvis stängt, det e söndag, något som inte riktigt hade gått in i min hjärna så nu har jag ingen mjölk till kaffet och absolut inget att käka imorgon, men det skiter jag i. Får fixa det när jag vaknar eller nåt.

Kärlek och respekt!

Förresten, min syrra kom fram till att Rom har sju knullar igår, förbannat kul just när hon sa det men inte så kul för er som läser det kanske,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0