It's getting hot in here

Damn vad varmt det är idag och har varit hela jävla veckan. Fy fan vad less jag börjar bli på värmen. Känns som att man är en jävla bakpotatis i en bastu som tagit en sväng förbi eldarna i helvetet och nån jävla tomte har låst dörren så man inte kommer ut.

Orkar knappt röra mig och att ta en sväng på stan känns som ett helt jävla projekt. Läste i en blogg (wayne nilssons) om att han kände för att utmana solen på duell och precis så känner jag just nu. Skulle vara riktigt skönt att ta död på den jävlen så man fick lite svalka nån jävla gång.

Nej gott folk, nu ska jag gå och bada i istärningar och fortsätta kolla upp sistamminuten resor till Grönland, hänga lite med grönlänningar känns som en perfekt helg just nu, men dom har väl förmodligen också någon jävla värmebölja, har man ju hört från Al Gore, så nu går det åt helvete med hela planeten!



Isberg

Vadå beach 2009? Isberg 2009 is more what I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0