Die brat, die

Nu är klockan lite för mycket för att jag egentligen ska orka skriva något men what the fuck, man måste ju bjuda på lite underhållning i era annars så meningslösa och intetsägande liv.

Just nu sitter jag här och funderar rent allmänt på vissa saker:

Hur kan vi egentligen motivera att människor som använder z istället för s fortfarande får leva?

Det är ett mysterium och kommer alltid att vara det för mig. Får organisera en liten razzia och tvångsomhänderta dessa människor eller "omlokalisera" dom till något jävla arbetsläger där dom kan "omskolas" till att bli vanliga, normala och vettiga personer som kan klä på sig själva.


Varför får Jackpot och såna skitprogram fortfarande få sändas?

Ring mig NU och ge mig rätt svar så kan du vinna 3000.00000! Men det är ett jävla skitord som egentligen inte finns så INGEN kan någonsin komma på det om dom inte är helt jävla cpstörda eller invandrare som inte kan svenska språket. Är du en normal medborgare med normala kunskaper i svenska språket så är det kört för din del!


Hur i hela helvete kan Sofie Fahlman, Blondinbella och Kenza fortfarande få existera?


Alla dessa människor som inte har något bättre för sig än att berätta om sina outfits och vad dom åt till lunnch och var dom åt borde mista sin existentiella rätt i världen. Om dom inte har något bättre för sig så har dom ju bevisat att de tar upp plats som kan användas bättre av andra människor, ta bort dom och ge utrymmet till någon som faktiskt kan göra något vettigt. Nobelpris? Nej då men en jävligt fin Gucciväska!


Varför får Per Gessle göra musik?


Har jag redan tidigare funderat runt i min blogg, se Per "motherfucking Gessle"

Varför frågar man alltid om en människa sover när man ringer sent? Sover dom svarar dom väl inte?

Känns också som ett helt jävla rubbat beteende, att fråga om någon SOVER, sov kan jag väl köpa men sover? Nej det gör dom inte din dumma idiot så sluta fråga om jag sover när ni ringer eller messar mig på natten!

Utöver detta så funderar jag på att sova, tror jag ska göra det........

Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0