Dagens outfit

Hade lite problem med klädvalet inför morgondagen, inte så jättestora iofs, men ska ju umgås med mina fattiga vänner och då får man ju "dress down" om man säger så, lovely.

Man vill ju inte skryta eller få dom att må dåligt bara för att dom inte har det så bra ställt som vissa andra har. Är ett tufft jobb att inte se rik ut för mig, men jag försöker iallafall, HALLÅ!

Tjejerna vill ha mig, killarna vill va mig, lovely.

Mitt liv är bara för underbart, wiioooo! *lol*

Gick till fattiga vänner delen i garderoben och hittade något simpelt, blir bara ralph lauren idag, armani får vänta till jag träffar mina rika vänner igen, miss you......

Dagens outfit följer här:







släng gärna in en kommentar eller lämna mailadress om ni vill ha tips och råd på hur man blir lika framgångsrik som jag är...... Pappa betalar som vi brukar säga

Kram på er och håll kreditkorten varma!

Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0