"Zyklon B mannen"

Har precis fått veta att zyklon b mannen är kusin till en av mina barndomsvänner, mycket intressant om man säger så.

Shit vad irriterad man ska vara på nån för att beställa zyklon B och försöka ta livet av någon, det är fan ett riktigt projekt. Personligen är jag lite svag för människor som drar igång projekt, jag gillar sånt men där går fan till och med min gräns alltså. Men man kommer inte ifrån att det är lite imponerande att man drar igång en sån grej, man vill inte vara som alla andra som stryper sin sambo eller knivhugger henne, nej nej man sitter på nätet och beställer zyklon B samtidigt som man skriver på forum om vilken bevisning som krävs för att man ska fällas för mord.

Hur vridet det än är så är det ju iallafall ett projekt, det är ju en framåtanda som är missvriden men jag gillar "go getters", man har chansen att göra något enkelt, som att tända ett stearinljus men är så tjurig att man uppfinner en glödlampa för att det är asjobbigt att tända tändstickor hela tiden eller istället för att cykla så uppfinner man ett flygplan, såna saker.

Nu säger jag inte att det här är ett bra projekt men ändå...

Läste att Anders Eklund har skaffat flickvän, en tvåbarnsmamma med en dotter i samma ålder som Engla, Nice, fräscht. Jag tänker att det kan vara ett projekt det också men säger inte mer för då är jag kall och allt sånt där som jag var när Jackson hade dött. Men Anders Eklund, en tvåbarnsmamma, känns som att nån är jääääävligt trött på sin unge, men vi lämnar det där.

Projekt säger jag bara

Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0