what?

Helt plötsligt slutade min tv att fungera, eller tv:n funkar men inga kanaler. Vad är det här för jävla öststats skit? Tv:n brukar ju aldrig lägga av, iallafall inte under längre tid än ett par minuter. Nu dog allt mitt i Famliy Guy och har fortfarande inte börjat fungera!!!! Hoppas jag inte missar nån riktigt bra skit som Top Model eller Make me a supermodel! Eller "Hej jag har ätstörningar och vill påverka alla ungdomar att också få det tv". Är inte det bästa som finns när dom där skeletten i Top Model som lever på cigg och luft sitter och tisslar och pekar med ett benknotigt finger att dom minsann tror att den eller den har ätstörningar.

Ni kom med i programmet på grund av att ni har det hela jävla bunten! Förutom då tjockisen som dom alltid slänger in för att visa att dom minsann inte diskriminerar fetton. Fettot åker ju alltid ut för ett fetto kan ju inte bli topp modell, varför har dom ens med dom då?

Nä man får hoppas att tv:n får nytt liv igen, jag är ju Gud så jag ska försöka göra samma grej som jag gjorde med min laptop! Ha det bra!



Vinnaren av Top Model 2009!!


(Undrar ni över alla streck och bokstäver så är det hennes plastikkirurg som har markerat ut hennes "problemområden")


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0