Tragedy

Att åka buss suger ju balle det är något jag tror att vi alla kan vara överens om, speciellt när det handlar om sjukt många timmar, den här bussresan tar ungefär lika lång tid som en normal arbetsdag eller den normala tiden en fjortisbrud tillbringar med att sminka sig framför spegeln tills hon har förvandlat sitt ansikte till en oformlig massa... Det enda roliga är att iaktta människorna omkring en, som strindberg som sitter bredvid mig. Han försöker nog göra slut med sin höggravida flickvän via sms, han har suttit med samma mess och skrivit och skrivit, raderat, raderat och börjat om. Måste vara något riktigt roligt han försöker förmedla.... Säkert någon idiotisk skit som älskling glöm inte att köpa mjölk, men han har en totalt galen brud som misstolkar ALLT, så han försöker undvika att få "jag är inte din slav" svaret från sin brud, möjligheterna är oändliga och din gissning är nog lika bra som min skulle jag tro... Jaja nu lämnar jag er igen! Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0