Thank you Jesus

Min dator tog ju livet av sig häromdagen men den körde en riktig Jesusgrej idag, den återuppstod på sjunde dagen!
Fan vad nice! Den lever igen! Det betyder ju att den här underbara och helt fantastiska bloggen gör samma sak.

Helt plötsligt så mår den alldeles utmärkt, innebär det att jag är Gud? Var det JAG som fick min dator att återupptså? Ja det var det... Alltså betyder det att jag är GUD?! Fy fan vad coolt, fatta om man var Gud.... Oj oj oj vad man hade haft skoj, ganska många människor som skulle förflyttas från jordens yta till helvetets eldar.

Ja ja nu ska jag äta så ni får väl drömma lite om att ni får låna min Guds titel någon dag och fundera ut vad ni skulle göra för något!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0