Strange

Idag har jag en jävligt spännande dag, jag packar. Det är en i sig ganska värdelös sysselsättning, man sitter och försöker komma på allt man kan komma att behöva och sen slutar det med att man tar med sig hela jävla lägeheten och när man kommer hem igen har man inte använt ett skit. Sen har man fått gå och släpa 3000kg packning hela tiden som man egentligen skulle ha kunnat lämna hemma i första läget. Idoiti på hög nivå om ni frågar mig.

Funderar på bygga en startrek grej så jag kan stråla mina grejer och mig själv dit jag ska, utan att behöva sitta på nån tråkig jävla buss som tar 73 dagar på sig att komma fram. Det hade fan gjort att jag hade kunnat bli asrik också, så rik att jag kan sitta och hånskratta åt Bill Gates och gänget och prata om att jag minsann minns hur svårt det var att bara vara miljardär.

Det är något jag ska sikta på tror jag.

Sen när jag dör ska jag ge pengarna till typ "Rädda dom vandrande pinnarna fonden" och inte ett öre till ungarna, sen får jag se när dom slås till döden för att få tillgång till pengarna jag aldrig gav dom, hahaha

Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0