Sleep

Varför sover inte jag just nu? Det kan man faktiskt fråga sig...... Jag är tröttare än en lögndetektor på ett politiskt valmöte....

Jag borde faktiskt sova just nu om man säger så.... Det kommer bli ganska nice, ska slå på någon schysst film på DVD och sen bara slockna. Så om någon finurlig liten individ funderar på att ringa mig tidigt imorgon bitti så kan jag bara säga att folk har hamnat på min dödslista för betydligt mindre.....

Ska väl kanske presentera den här på bloggen någon gång men det är väl en fråga om utrymme och tror inte att min blogg skulle klara av ett så långt inlägg utan att lägga av helt och hållet. Men ni som läser min blogg regelbundet har ju redan fått en mängd namn presenterade för er, de som nämns här ligger bra till på listan över vilka jag ska inleda min jakt på när jag äntligen fått tag på min stridsvagn.

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0