Rocking it

Sitter och tittar på Victoria Silvstedt, jävlar vilken människa det där är, hon får ju för fan Blondinbella att framstå som en kärnfysiker i jämförelse. Hon är ju från Bollnäs men när man hör henne prata så skulle man satsa sina sista slantar på att det är en amerikan som precis lärt sig svenska.

Är du fortfarande tillsammans med den där amerikanska killen?

"Ja, jo vi liksom are trying to figure things out, vi vet ju att vi kanske inte är the perfect match för varandra men vad ska man säga? opposits attract eller something like that."

Först och främst, man kan inte bara glömma sitt eget språk, det är ju inte så att hon flyttade till USA när hon var 2, plus att hon ju faktiskt har släkt, vänner och tillbringar tid i Sverige varje år. Det gör det tamejfan omöjligt att prata på det sättet enligt mig. Ditt dumma våp, ännu en fantastisk förebild för svenska tjejer om man säger så.

Sen till alla som klagar på att jag e seg på att uppdatera min blogg vill jag bara säga följande: Tror ni att det stod nån snubbe bakom Michelangelo och bara "Kom igen nu för fan Micke, använd roller istället, taket har ju tagit aslång tid att måla, fan vad seg du är"

Eller till Davinci: "Helvete Leo, den där jävla tavlan skulle vara klar klockan tre, skit i att måla dit nåt jävla leende, hon klarar sig utan, dra bara dit en streckgubbe istället."

Nej, just det! Mina inlägg tar lite tid bara för att dom är så underbara och läsvärda, efter allt så är jag ju Gud som ni kanske minns?

                                                   
 (Det var like so att jag skulle vara med på, vad heter det in swedish nu igen? Photo? Picture? Bild! That's it)


Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0