Notified

Tänkte avsluta min lilla bloggsession idag med världens mest underbara lapp. Läste just boken, "den som inte tar bort luddet ska dö!" och där fanns följande lapp:

Öppnar dom flesta dagarna vid 8 eller 9. Då och då så tidigt som 7 men VISSA DAGAR så sent som 11 eller 12. Vi stänger ungefär 16.45 eller 17.30. Ibland vid 15.30 men ibland inte förrän 21 eller 24. Vissa dagar eller eftermiddagar är jag inte här överhuvudtaget, men på sistone har vi varit här nästan jämt, utom när vi är nån annanstans, men vi borde vara här då också.

Personalen på AUDIO VIDEO.

Ska man gissa att dom har en ganska slapp chef? "nån som vill jobba idag på eftermiddan?, Inte? Nehe då stänger vi väl då" Killen som skulle öppna söp igår så han öppnar vid tolv eller nåt, shit vilket schysst ställe att jobba på! Lite frustrerande att vara kund kanske, ett enda jävla stort lotteri när man ska till butiken för att se om den är öppen eller inte. Ungefär så där skulle det nog se ut om jag hade en egen affär. Öppet tider: "När fan jag känner för att vara här!"

Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0