No lifers

Klockan är nu snart två på natten, skulle stänga ner min blogg som varit öppen och råkade kolla statistiken, ni är redan 5 personer som kollat den sen kl 12! Ni måste ju ha minst lika mycket fritid över som jag har.

Herregud, nu bara väntar jag på att all fanmail ska hitta sin väg till min inbox så att jag har något trevligt att läsa när jag kollar mailen. Fy fan vad jag gillar halebop, helt plötsligt är problemet löst med mina gratis sms! Nu har jag dom igen, så nu är mitt hat lite mildrat om man säger så. Vad var felet? Jag vet inte och det är nog inte någon som vet.

Men kolla mitt tidigare inlägg så ser ni att jag är en så inflytelserik bloggare att jag får svar från dom i min blogg, den ni!
Jag trodde det var ett skämt fram till jag kollade lite närmare på det och det var inte det!

Fy fan vad jag är viktig.

Kommer att vara borta några dagar nu så får se hur det blir med uppdateringar. Ska göra mitt bästa men bloggen blir lidande under helgen, tyvärr alla fans.

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0