Magic

Sitter nu hemma hos mina föräldrar, passar på att uppdatera min blogg nu när dom inte är hemma. Varför? undrar ni, för att min mor aldrig kommer att få veta att jag har en blogg, svarar jag.

Kom hem igår, bussjävlen var sen som satan, fan vad skönt att bara vara hemma tänkte jag och DÅ! Då fick jag en pistol mot tinningen och hörde någon muttra, fika med mig din jävel annars kommer du snart att vara lika levande som Olof Palme. Så jag blev ivägsläpad till en "fikastund" med gärningsmännen som var min syster och hennes paralellslalompolare, vi kan kalla henne "Anna"? Ja det gör vi, av den enkla anledningen att det blir lätt att komma ihåg, eftersom hon ju heter det.

Där fick jag lyssna på några intressanta samtalsämnen, som hur ytterst märkligt det var för några helger sen då deras "Bag in box" bara tog slut! Sen att dom var så jävla fulla att dom inte kunde gå var inte något dom tog med i beräkningen, utan det var nog nån som hade druckit upp deras box när dom var ute och rökte eller nåt sånt.

Sen avslutades det med funderingen, varför tar det längre tid för ett köp att accepteras när man har lite pengar på kortet?
Kan vara så att det tar längre tid för att du tänker på det, kan också vara som jag hoppas, att det är någon sadist som har designat korten och lagt in en sån funktion i alla kort, bara för att straffa alla fattiga. Det hade jag gjort.

Out!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hallå vad hände med "Isen först" idén som Anna hade? >=(

2009-07-30 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0