It's alive...........NOT

Kom hem för ett par dagar sen och kände en konstig stämning och atmosfär i rummet. Det kändes att något hemskt hade inträffat och mina misstankar stämde. När jag tänder lampan i badrummet så ser jag att min laptop har knutit duschslangen till en snara och hängt sig. Jag antar att den inte pallade att leva så här längre, försökte konstgjord andning och att koppla in den till batterier men den hade gett upp, jag kom för sent helt enkelt. På köksbordet låg en tårdränkt lapp från den som den hade skrivit ut med sina sista andetag, i bakgrunden så spelades Kent av någon märklig anledning.

Nej ska se om jag kan få liv i den igen, nåt jävla fittvirus som har ställt till det i mitt liv. Orkar knappt leva längre, kan inte ens kolla tv programmen utan min dator, mitt liv känns tomt och innehållslöst, ska fixa den så snart jag kan.

RIP min laptop, sörjer dig fan så mycket mer än Michael Jackson, han kan brinna i helvetets eviga eldar men du kommer till himlen min vän, jag vet det.

Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju ta hand om din älskade vän förstår du väl!!...

2009-07-19 @ 16:05:55
Postat av: Tessie

Du måste ta hand om din älskade vän förstår du väl!! :)

2009-07-19 @ 16:06:27
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0