Here I am, entertain me

Jag är just nu i valet och kvalet, ska jag sätta mig och slöa framför "Over there" boxen eller ska jag lösa Israel-Palestina konfilkten? Eller lösa världssvälten? Kan ju också ge mig på att fixa ihop fred på hela jorden men känner mig lite omotiverad för det just nu så sorry killar och tjejer, tar tag i det där lite senare.

Nu har jag pluggat hela dagen så jag förtjänar lite respekt och cred tycker jag... Men kanske ska glida in och nonsenskommentera några bloggar? Det borde jag fan göra, totalt nonsens och inget som har med bloggen eller innehållet att göra, vill ju vara som alla andra om ni förstår vad jag menar?

"Hej hej, titta gärna in på min blogg och kommentera:)"

Jag är rastlös och sysslolös, ingen bra kombination när det gäller mig om man säger så... Brukar inte sluta väl.

Annars kan man ju alltid gå ut och lägga sig i bakhåll för pensionärer på cykel, hoppa fram ur en buske och skrika... Det hade varit kul, eller så kan man bryta upp vägbanan och trottarerna, varför? Varför inte? frågar jag istället. Nej nu har jag nog skrivit det mest intetsägande och ointressanta blogginlägget genom tiderna.

Respekt!

Out

Kommentarer
Postat av: Linda

10p för en med rollator.

2009-07-17 @ 20:37:52
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0