So much hate...

Har skrivkramp, vet inte riktigt vad jag ska skriva om här idag. Finns ju så mycket man kan skriva om men just idag har jag svårt att få tag på tankarna. Kan bero på att jag är trött, kan också bero på mitt just nu oändliga hat mot Halebop.

"Tack för att du fyllde på ditt kort, du har nu gratis sms till den sista augusti" Så stod det i deras sms dom skickade till mig. OM jag har gratis sms, varför kan jag inte skicka sms nu då? Va?va?va?va? VA! och VARFÖR drog dom pengar från mitt kort när jag skickade ett sms då?!?!?! VAVAVAVAVAVAVAVA?!

Halebop kan dra åt helvete, ska jaga dom till världens ände som straff för det här. Ska knuffa Halebopsnubben nedför ett stup sen när han hänger i fingrarna över klippkanten ska jag ge honom min mobil och säga:
"Skicka ett sms och be om hjälp!, det är lugnt, jag har gratis sms!"
Sen ska jag se honom störta mot sin död när han upptäcker att jag tydligen inte hade gratis sms som han hade lovat mig den lilla satansjävlalögnaktigamotherfuckingidioten.

Det förtjänar han!

Sen har dom en jävligt ful logga också.
 
Ser ut som en jävla dagisklass har fått måla sina egna små förslag, men först efter att dom fått testa tunga droger för första gången. Fatta den reklambyrån ska vara nöjd? "Vi kastade ihop nåt fem minuter innan mötet och döm jävla dårarna köpte det, höhöhöhö". Jävla mobilsföretagshelvete, ska fan starta ett eget jävla skitbolag. Dom kan dra åt helvete, men det har jag ju redan sagt, men dom kan verkligen dra åt helvete.

Sopor hela jävla bunten, fan vad trött jag blir.

Nu har jag skickat ett glatt mail till deras kundtjänst i stil med ovanstående inlägg, får se vad den muppen svarar. Ska bli spännande. Säkert en jävla sopa som jobbar på deras kundtjänst också, måste ju passa in i företagets låga målbild så han är nog en riktig nitlott.


("Välj oss på Halebop, vi suger elefantballe och ljuger!")

Kommentarer
Postat av: Halebop

Hej



Jag heter Robert och jobbar på Halebop.



Vad tråkigt att sms-funktionen inte fungerar i din telefon.

Om du har vårat sommarerbjudande med fria sms till den 31/8, så ska det fungera att skicka sms trots att man inte har något saldo.

Det som kan ha hänt, är att någon sms inställning är fel i din telefon.

Det kan vara därför det inte går att skicka sms.



Skicka gärna ett mail till mig, så kanske jag kan lösa ditt problem.



Mvh

Robert

Halebop

2009-07-23 @ 08:30:36
URL: http://www.halebop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0