Fuck

Visste ni att studentportalen spärras om man råkar slå in fel lösenord en gång för mycket? Det visste inte jag, nu vet jag det.

Hade inne capslock av någon jävligt märklig anledning, fattade inte det heller förrän det var för sent. Nu måste jag ner till skolan och be dom låsa upp mitt konto igen, jävlafittballehelvetesjävlaidiot! Men vad ska man göra? Man får pallra sig ner dit och le glatt när man står där som ett cp som inte ens kan trycka bort en tangent på sin laptop.

Jaja det var ju en kanonstart på dan, fortsätter det så här så kommer jag väl att ha startat nåt jävla världskrig innan dan är slut, råka reta Obama tills han är så jävla förbannad att han bombar skiten ur något arabland som har råkat komma över ett gäng kärnvapen, för vi vet ju alla att det måste finnas en jävla massa på vift eftersom Irak hade ju kärnvapen!! Sen hittade dom ju inte ett piss, så nån måste ju ha snott dom!

Shit, inte bra!

Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0