Enough is enough

Nu är jag trött på det här. Jag vet att jag ofta klagar och gnäller men nu får det fanimig räcka! Min kära syster tittade in på Blondinbellas blogg och bad mig gå in och kolla, jag gjorde så och nu är jag jävligt trött.

Under rubriken "Middag med alla girls" kan man läsa följande:
Ikväll kör jag på en byxdress från Gina Tricot, visst är den ball? Och så lockar i håret och så ska jag leta fram ett rött läppstift innan vi drar ut. Lite 50-tals-coolt sådär tycker jag.

Det gör mig bara trött, det som gör mig riktigt irriterad är att typ 70pers tar tid ur sina liv och kommenterar och då pratar vi "Du är min stora förebild", "Vill vara som dig" kommentarer. Vad har hon uträttat i sitt liv som förtjänar beundran?

Hon driver en blogg som inte handlar om någonting egentligen, den är inte speciellt underhållande eller informativ den bara är. Det är en av de mest besökta bloggarna i Sverige och skulle tro att det är tjejer som går in på den. Är det här den bästa förebilden vi kan hitta för unga tjejer idag? Jag hoppas fan inte det alltså för då kommer det att gå åt helvete med allt. Trevligt att hon har ett bra liv, men snälla nån nu får det fan räcka!

Ska inleda en Betnér versus Ebba Von Sydow kampanj tror jag, det enda som behövs är att jag ser till att bli jävligt känd, jävligt snabbt så kan kriget börja. Så alla som känner för det, gör mig känd! Haha

                                                       
                                     (Har jag tjänat SÅ mycket pengar idag?)


Out!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Kikar in och önskar dig en trevlig lördagskväll!

2009-07-18 @ 15:30:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: britta

håller helt med dig, med det där med blondinbella..

2009-07-18 @ 16:14:24
URL: http://britizas.blogg.se/
Postat av: Anna

Asså du vet fan inge om henne!!! Hon e BÄÄÄST!

2009-07-18 @ 17:30:46
Postat av: anna

Titta in på kissies blogg där har du en utmärkt förebild för unga tjejer.

2009-07-18 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0