Early in the morning

Vaknade tidigt som fan, kunde inte somna om....... Trött jag blir på sånt.

Mitt huvud känns ungefär som att jag skulle haft en gårdag där jag tömde varenda bar i hela Sverige, gick in med en Bandidosväst i Hell's Angels klubblokal, fått en mindre hjärntumör och kidnappat ett cykelställ. ungefär så känns det just nu, kan ju iofs vara en förkylnning.

Tjejer som tror att det gör ont att föda barn har aldrig haft en riktig grabbförkylning, det känns ju jävligt uppenbart. Klämma ut ett bebishuvud genom slidan tar jag varje dag kontra en förkylning. Får väl ligga hemma, tycka jävligt synd om mig själv och kolla på hela Family Guy, senaste säsongen. Det känns som en plan faktiskt, men man vet ju aldrig, kanske träffar på Jesus så han kan hela mig, han fixade ju en blind jävel och en lam jävel har jag för mig men tror nog att en förkylning är för tufft, till och med för Jesus.

Hörs!



Förkylning? Nej det får du snacka med farsan om!


Kommentarer
Postat av: marie

ni killar tror ju att ni är döende så fort ni är förkylda. JÄVLA MES! ;D

2009-07-09 @ 17:22:45
URL: http://spaderdaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0