cute, oh so cute

Jag har kommit fram till en sak, jag ska börja läsa fler bloggar. Varje gång jag går in på någon blogg så hittar jag något som underhåller mig. Igår till exempel så hittade jag följande:

"Felix, du är hela mitt liv, kan inte leva utan dig, du är mitt allt!"
Ganska charmigt tycker vissa, jo förvisso men det som gjorde det hela var texten under, där stod det nämligen: "14/7-09 den bästa dagen i mitt liv, då blev det jag och du"

Jo du, vad ska vi sätta för odds att det var en tjej som var under 15 som hade den bloggen? Haha, helt underbart, sex dagar in på förhållandet och det är redan hela ens liv. Hoppas att det var nån fjortisbrud som hade den bloggen annars blir det ju riktigt jävla scary om hon hette Anette, var 36 och bodde i en tvåa i Eskilstuna. Fattar ni vad jag hade sprungit om min tjej hade skrivit något sånt i sin blogg? Shiiiit.

Vad är det för jävla fel på folk? Varför måste man bli stalkerfittgalen bara för att man träffat någon ny? Det är ju inte så att det är sista gången det kommer att hända, man behöver inte vara lika pessimistisk som jag för att kunna förstå detta, bara att läsa skilsmässostatistiken från förra året.

Sen är det ju så att det förmodligen är slut om 14dar och hon har hittat nån ny.




(Det kommer ju förmodligen inte att hända din dumma sate.)


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0