Biatch

Min dator är cp, den startar om sig när den anser att det är ett bra läge vilket ofta är när jag laddar ner nånting eller skriver något så vi får se om det här inlägget hinner publiceras innan den startar om sig igen.

Har varit lite segt att uppdatera men ska formatera om skiten när jag har tid lust och en recoveryskiva som ALLTID följer med, inte med min dator iofs, kan ju oxå vara så att jag har slarvat bort den i mitt förvirrade tillstånd men skyller hellre på Acer än på mig själv så fuck Acer.

Kan ha  varit när jag laddade ner Family Guy, kan också ha varit när jag laddade ner något annat men cpstörd är min dator iallafall så den kan dra åt helvete.

Nu ska jag gå och dansa regndans, så jävla less på att det är varmt, regnade en kort stund igår och då var ja lycklig men sen blev det ju givetvis sol igen. Gud hatar mig.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0